


brusten schreefColonHey Kasper, Erik zolang de baan niet te slecht is valt het nog mee maar o wee als je op slecht wegdek rijd en in ons land moet je daarvoor niet ver zoeken. Kasper misschien moet ik maar doen zoals je zei en alles met nieuw monteren met nieuwe spelden. Ja Erik het kan zeer storend werken en ben blij dat ik dus niet de enige ben die hiervan een beetje gek word.




vandeven schreefColon...
De MG is ook niet echt op de wereld gezet voor de autosnelweg....

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.