Vanmiddag probeerde ik mijn nieuwe performance panel filter te installeren. Ik ben niet zo'n techneut dus het was de eerste keer dat ik met wat hulp van YouTube video's bij het motor compartiment gekomen ben...


Ik ben letterlijk een uur aan het worstelen geweest om deze weer aangesloten te krijgen op de airbox, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Het is net of er niet genoeg ruimte is om de slang recht voor de opening te krijgen.
Is dit een bekend probleem? Zo ja, is dit slecht voor de toevoer van lucht naar motor? En iemand een idee hoe ik deze weer makkelijk vast kan krijgen?
Bedankt en groet,
Tim





