Volgens mij zijn er twee sensoren en een thermostaat die is het spel van de watertemperatuur actief zijn.
De thermostaat is de uiteindelijke regelaar, die werkt allee op de watertemperatuur je kunt nu niet zien of dat ding kapot is. Dat gebeurt wal eens, maar niet alledaags.
Dan is er een sensor voor de ecu die geeft aan wat de toestand van de motor is en hoe rijk het mengsel moet zijn (koude start e.d)
En er is de sensor van de meter, die doet het dus even niet.
Check ook even je zekeringen, wellicht doen meer dingen het niet maar heb je dat nog niet gemerkt
Verder, je hebt een onzekerheid, maar ishet leven op zich dat al niet
Ik zou er niet te veel mee rijden, maar je hoeft als de rest OK is niet meteen hierop te duiken.