Had de ventilator vol op het zijraam staan in de heetste stand, denk dat er iets te veel spanning in het glas zat, en dan de frustratie erbij dat nu geheel Hilversum opgebroken en geblokkeerd is en daarmee drie kwartier nodig had om van de ene naar de andere kant te komen.
Resultaat :


Gr. Drikje S1





