







Coen schreefColonWat dacht je van deze dan? Origineel Nederlandse F van 4e eigenaar met een lage km stand en ook nog eens een nette prijs. Als ik de advertentie mag geloven ziet ie er nog uit in nieuwstaat en goed onderhouden. Ik zou een kijkje hebben genomen als ik op zoek was
http://link.marktplaats.nl/m944047799




Demor schreefColonMaar wat is nou een reeële waarde voor een F van 1997-1999 met laten we zeggen 100 tot 150duizend op de teller......


Demor schreefColonGoh Jan, als je die moeite zou willen doen.........super......

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.