Na aanleiding van mijn andere topic over vuil in het koelvat expansie, heb ik toch de koppakking, waterpomp, spanrol etc. en ook meteen distributieriem + koelbuizen (RVS) laten vervangen. Gisteren de eerste lange rit (680km) gemaakt, nu is mij tijdens de rit opgevallen dat de temperatuur constant op precies 120 graden blijft staan. Voor de reparaties was dit altijd +- 100 - 110graden (ietsjes voor het streepje van 120graden). Nu is mijn vraag: Wat is de normale bedrijfstemperatuur bij de TF? Tijdens de pauze heeft de auto niet na geblazen om nog extra te koelen.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ook apart mijn dashboard klokje doet het ineens ook weer
Groet,
Lennart


zeker niets om je zorgen over te maken.

