door JeanF » do feb 26, 2015 4:41 pm
Hallo,
Ik wil graag mijn distributieriem,waterpomp en Spanrol laten vervangen. Ik heb hier een prijs voor opgevraagd. Men komt met een bedrag van € 1000,-
Dit lijkt mij erg hoog. Zie ik dit dan goed? Wat zou een reële prijs zijn? Het gaat om een F 1.8 van 2000. Ik hoor graag jullie ervaringen.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Mgf 1,8 mpi Heritage in Brg
Daily car VW Golf Gte LimestoneGrey
Suzuki Intruder c1800 Black and Brown
En voor m'n geweldige vrouw:
Ford Ka 1,2 2009 Pearl White
Harley Davidson Night Rod 1250 black demin