door The_Ripper » ma dec 08, 2014 12:48 pm
Mijn stuurbekrachtiging werkt niet en het rode lampje van de stuurbekrachtiging geeft een rood lampje. Ook het SRS lampje stond aan, maar die is uit zichzelf toch weer weg gegaan. Het gaat dus om de stuurbekrachtiging:
Is gekomen met de motorswap. Als de auto van spanning af geweest is (accu afgesloten) en opnieuw aangesloten wordt dan doet hij het even maar het lampje gaat na een paar KM toch weer branden (na een wat hogere snelheid bereikt te hebben á 80km/h ofzo). Als je de auto gewoon uit zet en weer normaal aan dan is het probleem er nog steeds. Het is dus pas even weg als de spanning echt van de auto is geweest.
MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen
Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust