


In Wetteren, Kwatrechtse steenweg, een voormailge rover garage met een ervaren technieker. Naam weet ik niet maar de garagist is Willy.







The_Ripper schreefColonDus je stuurbekrachtiging werkt niet en het lampje van je stuurbekrachtiging geeft een rood lampje? Want dat heb ik ook namelijk...

moeir schreefColonReeds bedankt voor de reacties.
De accu, dynamo en zekeringen heb ik nagekeken en die zijn in orde.
De sensoren nakijken, ik zou niet weten hoe er aan te beginnen.
Ik ben helemaal geen doe-het-zelver, heb er trouwens het gerief niet voor.
Daarom ben ik op zoek naar een goede garage/herstelplaats om mijn wagen na te kijken.
De MG garage in Wetteren ken ik, maar heb er nog niet veel goeds over gehoord.
Ik heb gehoord dat de uitbater er mee gaat stoppen en dat hij nogal raar kan doen.
Iemand ervaring mee ?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.