




en voor 'n weekje meer doe ik ook die olierukschakelaar. 

mailman schreefColonHij woont voor een paar jaar in Zwitserland..


mailman schreefColonJa, echt heel vervelend. Niemand wil ook hier komen helpen, want Zwitserland is niets te beleven
![]()
Ik ga eens wat rondshoppen, want heb ruim de tijd. Dank voor alle tips. Het gaat dus een heel deel worden, dat ik ga vervangen.





Sander schreefColonGewoon even onder de auto laten kijken ?

gille schreefColonSander schreefColonGewoon even onder de auto laten kijken ?
Oei sander... De auto staat in Zwitserland te overwinteren en ik zit zelf in Nederland
ik denk dat er dan minstens aan een Zwitserse medeburger(voorlopige F eigenaar) moet gevraagd worden om eens op de rug te gaan liggen en eventueel een foto te schieten.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.