door LEBLAR » vr okt 24, 2014 2:20 pm
Ik denk in dezelfde richting als Sander. Bedenk ook wat je met je olie filter wil doen. Misschien beter twee keer vervangen om alle troep die ongetwijfeld achter gaat blijven eruit te krijgen.
Met wasbenzine en of diesel of andere "oplosmiddelen" zou ik oppassen. Je weet nooit waar ze schade aan pakkingen toebrengen. Middelen die voor dit soort problemen gemaakt zijn houden daar rekening mee.
Heb je de smurrie ook in je koelsysteem of is dat schoon gebleven. Zo niet ook hier goed spoelen en waar je kunt schoonmaken. De koelslangen gaan het na verloop van tijd opgeven en je radiateur wordt een vezamelplek van smurrie. Dat weet ik inmiddels uit ervaring.
Ronald Leblanc
1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
Upcomming: PU bussen voor.
Next: Cool-air induct Tenza.