


schrokke schreefColonStepper eens reinigen en smeren lijkt mij het meest aangewezen om mee te beginnen. Als het dat dan niet zou zijn kan je verder gaan zoeken.

Kasper schreefColonschrokke schreefColonStepper eens reinigen en smeren lijkt mij het meest aangewezen om mee te beginnen. Als het dat dan niet zou zijn kan je verder gaan zoeken.
Dat verder zoeken zou je kunnen doen in een controle of je een kunststof danwel alu klephuis hebt. Die eersten willen na verloop van tijd wel eens gaan haperen.










brusten schreefColontoerental die jij opgeeft lijkt me toch normaal, heb ik ook 1100 koud +- 900 warm, is toch niks mis mee
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.