door Tommie » zo sep 14, 2014 8:47 am
Heeft er iemand ervaring met ontluchtingskits voor rem en koppeling ?
Er bestaan 2 types in, degene met perslucht of die met een vacuumpomp.
Ik heb zelf geen perslucht dus ben afhankelijk van het reserveband systeem. Tenzij jullie mij nu gaan wijsmaken dat het vacuum principe beter is.
1999 MGF Anthracite
2003 MG TF Trophy Blue