Heb mezelf ook weer geregistreerd.
Heb meteen een vraagje....
Met het sluiten van het vorige zomerseizoen is mijn hardtop op mijn F gegaan. Voor die erop ging heb ik een andere achterruit in mijn softtop gedaan, omdat de originele gescheurd was na het vele open en dicht doen tijdens het sleutelen aan mijn motor (revisie etc.)
De kap was na het plaatsen van het ruitje heel moeilijk dicht te krijgen. Het ruitje leek te klein, maar het was koud dus ik dacht..... de kap en het plastic achterruitje worden stug door de kou etc, etc.
Nu heb ik eindelijk de hardtop eraf gehaald (nog geen uur geleden) en het is redelijk warm nu..... Is die kap nog steeds moeilijk dicht te krijgen!!
Nu heb ik nog niet gereden met dit nieuwe ruitje in de dichte softtop. Moet de top zich eerst nog een beetje vormen, of is dat ruitje te klein geplakt??? Heeft iemand hier ervaring mee???
Ciao.


