door MGF » zo sep 25, 2005 11:12 pm
Vandaag naar de clubdag op Zandvoort geweest, een geweldige dag gehad, nog even op het circuit gereden (komen allemaal nog foto's van

) en we willen naar huis gaan, leggen wat in de kofferbak en opeens is m'n vader de sleutel kwijt, hij overal zoeken, ik iets te bijdehand vragen of hij hem niet toevallig net in de kofferbak neer had gelegt, en jawel, hij lag nergens in de auto of op de grond en moest dus haast wel in de kofferbak liggen. Dus mijn vader met een vriend van ons in de Morgan terug naar Heiloo (toch snel 1,5 uur rijden heen en terug) om de reserve sleutel te halen, ik en een vriend van mij moesten maar in de auto blijven wachten (die wél al open was) M'n vader en die vriend komen weer terug en we doen de kofferbak open en jahoor de sleutel ligt op vloer in de kofferbak..
Wat een systeem zeg, nergens een hendeltje waarmee je de kofferbak van binnen uit kan open doen of zo, al is het natuurlijk ook een rare gewoonte om de sleutel in de kofferbak te leggen als je er iets inlegt, maar toch..
Het zal vast meer van ons zijn overkomen en het was aanvankelijk niet echt ''lache'', maar het heeft m'n vader in ieder geval een ritje in een Morgan opgeleverd

MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000