



crazywolf schreefColonNiet echt een howto maar ken het wel :p
1.Riem eraf (dit zal wel gelukt zijn denk ik?)
2.schroef van 10 bovenaan alternator steun losdoen en er half uit trekken (gaat er niet gans uit komt tegen alternator)
Klopt komt tegen een motersteun!!
Denk dat dit het probleem is
3.Schroef van 12-13 losdoen die ook uw hitteschield vasthoud van de uitlaat.
4.Hitteschild uitlaat afbouwen door de 3 schoeven van 10 los te doen
5.Hitteschild eruit halen (is een kreng om er uit te krijgen zonder te scheuren)
6.Onderste schroef alternator losdoen, deze moet je tegenhouden want is bout met losse moer (veel geluk deze is best moeilijk zonder 3-4 verschilde sleutels te hebben waarvan 1tje meestal maar past)
Bout is los maar kan er niet ui zie .2
Deze bout is ook los.
7.alternator wegdraaien en bovenste steuntje alternator wegdoen
8.Onderste bout alternator eruit halen zogoed als je kan (ben niet zeker hoe goed dit gaat met een orginele uitlaat?)
9.alternator er af nemen.
Als je dit de eerste keer doet ga je veel vloeken

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.