Tip: Water Magnet Drying Towel
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

Tip: Water Magnet Drying Towel

door Sjonnie » zo jul 20, 2014 2:23 pm

Voor de liefhebbers van wassen met weinig werk achteraf: Meguiar's Water Magnet Drying Towel.

Met een zeem had ik toch altijd strepen en, afhankelijk van de leeftijd van de zeem, bleven er wat resten achter. De Water Magnet lijkt op een vaatdoekje maar werkt als een zeem. Geen strepen en super eenvoudig in gebruik. Ik heb nog nooit zo snel mijn auto droog gekregen na een wasbeurtje :)

Ik heb hem nu een paar keer gebruikt op de F en de ZT en ik ben echt "deftig" onder de indruk :applaus:

Mocht je een volgende bestelling overwegen? Neem de Water Magnet mee in je bestelling. Gaat je zoveel werk besparen :mrgreen:

Just my 2 cents....

Greetz,

Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

Re: Tip: Water Magnet Drying Towel

door Coen » ma jul 21, 2014 7:39 am

Kan het verhaal bevestigen. Dit weekend beide auto's ermee gewassen en het gaat echt zoveel sneller en mooier. Ik heb de doek maar 2 keer hoeven wringen voor het droogwrijven van de gehele auto.
    Lotus Elise S2 111s
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » ma jul 21, 2014 4:20 pm

Thanks voor de tip!
    Je staat soms inderdaad versteld van wat dit soort dingen voor verschil kunnen maken :wink:
    Afbeelding
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

door brusten » ma jul 21, 2014 6:56 pm

super moet ik bestellen dus, want dit was nu hetgeen zoveel meer tijd in beslag neemt het perfekt afzeemen.
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » ma jul 21, 2014 7:40 pm

Dan hebben we alleen nog "de handleiding" nodig hoe te bestellen zodat Meguiar's weet dat hun sponsoring oplevert. Ik kon zo snel niets vinden :?

Greetz,

Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

door camiel456 » ma jul 21, 2014 7:45 pm

Ja top ding, Ik als lui persoon in het wassen van mn auto, kan beamen dat dit prima werkt!
    Maak het gemakkelijk en weg met die zeem!
    - Mini Cooper S R56

(A.K.A. Koos MG Loos....)
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

door brusten » ma jul 21, 2014 7:50 pm

wat kost zo'n doek eigenlijk bij meguiars zelf, vind ze hier online voor 17euro
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » ma jul 21, 2014 7:57 pm

brusten schreefColonwat kost zo'n doek eigenlijk bij meguiars zelf, vind ze hier online voor 17euro

Hi Danny,

Ik heb € 19,99 betaald voor de Towel. Dus dat is € 2,99 ter support van het forum (wss meer daar de marge op de webshop ook niet nul zal zijn :wink: )

Greetz,

Jan

• Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma jul 21, 2014 9:05 pm

Het forum heeft geen marge !!
    Wel belangrijk is in Belgie te bestellen en niet in Nederland. Deze laatste heft niks te maken met onze sponsoring.
    Verder vermelden dat je van mgf.be bent, zodat men weet dat hun sponsoring wel degelijk ook iets opbrengt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » ma jul 21, 2014 9:16 pm

Bruno schreefColonHet forum heft geen marge !!
    Wel belangrijk is in Belgie te bestellen en niet in Nederland. Deze laatste heft niks te maken met onze sponsoring.
    Verder vermelden dat je van mgf.be bent, zodat men weet dat hun sponsoring wel degelijk ook iets opbrengt.

Hi Bruno,

Laat ik kijken of ik het goed begrijp: het forum krijgt geen percentage van de producten die wij als leden aanschaffen? Dat is jammer maar dan waarschijnlijk volgens de afspraken.

Zal ik bij mijn bestelling bij meguiars.be zeker aangeven dat ik lid ben van het forum. Alle beetjes (goodwill) helpen :mrgreen:

Greetz,

Jan

• Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma jul 21, 2014 10:00 pm

Het forum krijgt 1X per jaar sponsoring onder de vorm van producten die worden doorverkocht aan de leden tijdens de groepsbuy (je hebt deze producten zojuist verstuurd). Alle andere bestellingen zijn gewoon goede reklame voor ons naar Meguiars toe, opdat hun sponsoring toch iets opbrengt !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Tommie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 595
    GeregistreerdCOLON zo apr 06, 2014 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

door Tommie » di jul 22, 2014 9:41 am

Ik heb em ook besteld. Ben eens benieuwd. Ik haat afzemen. Waxen daarentegen ..... 8-)
    Daar kan je nog lang nagenieten van je werk.
    1999 MGF Anthracite
    2003 MG TF Trophy Blue
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

door luigi1515 » do aug 07, 2014 4:27 pm

Nou zeemen vind ik ook ***. Misschien dit maar eens proberen!
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387

door Sjonnie » do aug 07, 2014 5:34 pm

Je gaat niet teleurgesteld worden door de Water Magnet :)

Greetz,

Sjonnie

Sent with Tapatalk from my Moto G

• Django
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON wo jun 04, 2014 10:23 am
    WoonplaatsCOLON Zonhoven

door Django » do aug 07, 2014 5:35 pm

Ik gebruik deze al verschillende jaren...en dit werkt perfect. :D
    Als je auto gewaxed is, dan hoef je die helemaal niet uit te wringen...komt zelfs toe voor mijn grotere wagen (mondeo wagon).
    Mgf BRG 97