




mgf74 schreefColonIk heb bij www.cabrioletkappen.com een prijs laten maken, en deze
kwam op 950€ btw in + geplaats en 1 jaar garantie. Dat is niet veel
denk ik, en het was ook met de gelazen ruit !



mgf74 schreefColonIk heb bij www.cabrioletkappen.com een prijs laten maken, en deze
kwam op 950€ btw in + geplaats en 1 jaar garantie. Dat is niet veel
denk ik, en het was ook met de gelazen ruit !

mgf74 schreefColonHeb besloten om de spankabel te vervangen(iemand ervaring mee!!!)
En de nodige rubbers te vervangen aan de zijkant, en de rubber rond het
raam. Alle montagetips zijn welkom of ervaringen.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.