door Gydotron » zo jun 22, 2014 5:11 pm
Sinds we de ZandF ECU hebben is rijden met de TF verslavend. Ik wil deze vakantie nog een ander Green Huricane Twister XL luchtfilter plaatsen en ik ga ook een andere uitlaatspruitstuk steken. (met dan aan Sander voor al zijn advies ! ) Op dit moment rijd de wagen enorm soepel en dat is iets waar ik altijd naar gestreefd heb. Met het luchtfilter en een 4-2-1 uitlaat zal ongetwijfeld het vermogen, en uiteraard ook het koppel toenemen.
Het is onmogelijk om het in te schatten, maar de laatste meting gaf 170pK en gevoelsmatig denk ik dat er nu met de ZandF toch een pk of 10 is bijgekomen. Ik vermoed met de ZandF, 4-2-1 uitlaat en andere luchtfilter we toch in de richting van een 185pK zullen uitkomen.
Nu heb ik al wat opgezocht over de BRM versnellingsbak.
Stel dat ik daar voor zou gaan, wat mag ik dan verwachten? Ze zijn moeilijk te vinden heb ik hier gelezen, dus gelijk de vraag of iemand er nog een heeft liggen? Maar eerst wil ik meer info natuurlijk.
Dus, wat mag ik verwachten tussen de gewone bak en de BRM bak?
Grtn Guido
MGF