of gewoon: er andere lenzen in te doen.
nu zie ik dat ik rechts vooraan nog een kleine radiator heb(van voren gezien), wie kan mij vertellen welk nut deze heeft?
ik heb geen airco.
dit is de eerste f, tf waar ik dit tegenkom.





Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.