Tom,
Ik heb soortgelijk fenomeen gehad nadat er achter nieuwe banden op waren gekomen.
Na opnieuw uitlijnen was het iets beter. Maar nog niet optimaal.
Ik heb toen de bandenspanning lager gezet (volgens het boekje)
Toen was het een stuk beter.
Na de beurt in de garage kreeg ik de opmerking dat de banden te zacht waren???
Ze zijn volgens het boekje.....

??
Nadien toch maar weer eens opgepompt naar waarden boven de 2 bar.
Geen enkel probleem meer????
Heeft het misschien te maken met de stugheid, coatinglaag van nieuwe banden???
Ik weet het niet. We wachten af tot er weer nieuwe opkomen.