



Sander schreefColonOok worden de F-jes steeds harder, omdat je er naar mijn mening niet omheen kan dat de stikstof kamer minuscule hoeveelheden lekt en dus de vering minder word.




Laat staan de ophanging de enige gegevens ter beschikking zijn die op mijn eigen papier staat en geloof me bitter weinig..... heb blijkbaar niet eens een cabrio volgens dit :p


Tommie schreefColonEen alternatief is de Australische kit die blijkbaar veel beter schijnt te zijn dan de suplex oplossing.


Tommie schreefColonTja. Vanop de telefoon s dat moeilijker tijdens het werk.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.