Gisteren eindelijk nog eens een mooi ritje met de MG gemaakt, maar mijn hart stond bijna stil toen mijn LLW ineens begon te piepen. Direct langs de kant gaan staan, maar het niveau in het vatje was nog perfect. Heeft er iemand dit (vals alarm) ooit al meegemaakt? Natuurlijk liever een alarm te veel dan te weinig, maar gezond voor mijnen tikker is dit toch niet Het heeft echter meer dan 5 jaar perfect gewerkt.
yep ooit samen met Andrew en Dieter een van de eerste LWK's losgemaakt omdat die constant herrie maakte. Daarna heb ik hier nooit meer klachten over gehoord. Het is en blijft electronica en dat gaat ook kapot.
Verstuurd vanaf mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods - MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
Vrijwel meteen nadat de set in de F was gemonteerd ging hij vaak ineens piepen terwijl alles in orde was. Beetje irritant maar zolang het niveau maar op pijp blijft he
Dan blijft waarschijnlijk de vlotter onderin hangen. Ik had het ook na de winterstalling. Even wat gefreubelt met een schroevendraaier en het was opgelost.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mgf 1,8 mpi Heritage in Brg Daily car VW Golf Gte LimestoneGrey Suzuki Intruder c1800 Black and Brown En voor m'n geweldige vrouw: Ford Ka 1,2 2009 Pearl White Harley Davidson Night Rod 1250 black demin
Lijkt mij weinig waarschijnlijk, aangezien ik net een rit van 2u achter de rug had Ik ga een deze eens alles nakijken, misschien een slecht contact of kortsluiting. Hoewel dat laatste mij zou verbazen, ik heb er speciaal op gelet dat de kabels nergens kunnen schuren. Laatste verdachte kan het contact in het vatje zijn. Toen ik de kit ontving zat er een in waarbij het alarm uit ging als de vlotter beneden stond