hoe doe ik het steeds :
iemand, gewoonlijk de liftster die ik ooit meegenomen heb (brusten

)
achter het stuur, enkele malen laten pompen op de rem en dan rem inhouden,
dan draai ik de nippel open tot, de pedaal onder is of er geen lucht meer uit de leiding komt,
dan nippel dicht, en de copiloot kan weer beginnen te pompen. dit uiteraard rondom.
ik heb nooit anders geweten.
ik gebruik wel een doorzichtige leiding om: de remolie op te vangen, en gelijk goed te zien
als er nog lucht inzit.