Ik was gisteren in de garage met mijn MG TF limited edition om een waterreservoir met sensor te steken.
De technieker liep rond de wagen om een en
ander te bekijken en stelde vast ( tot mijn schande had ik dat nog niet eens opgemerkt) dat ik noch een reservewiel (dat had ik wel gezien....
Ik heb speciale remklauwen dus de teserve-velg zou groot genoeg moeten zijn.
Wat stellen jullie voor wat ik zou doen? Waar vind ik een reservevelg met de nodige tools (hoe maak ik die allemaal vast bvb) of ga ik toch maar voor dat speciaal "herstel-setje
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk







