ik ben net met de Engelse steptronic in het land aangekomen
nu overweeg ik toch om deze lhd te maken.(onder lichte dwang van Sonja die niet graag RHD rijdt)
Het enige waar ik mee zit: is als ik een lhd pedalenset moet zoeken,
of zou deze bij een automaat kunnen passen??? iemand die me hier de juiste richting kan uitsturen???
als ik het plaatje in gedachten neem lijkt het me wel zo dat ik de pedalenset gewoon kan verplaatsen naar links.
thx gille

