Gisteren heb ik de gehele middag hard gewerkt om de TB in mijn vvc'tje te proppen. K&N losnemen, slanggetjes los, losschroeven en na het plaatsen van de 52 mm body weer alles terug gezet.
klaar binnen een 1/2 uurtje.
Na een reset: de testrit gedurende de rest van de middag: Wow!!!
