door Tommie » do mei 08, 2014 6:50 am
Ik heb gemerkt dat mijn f wel heel laag staat. Geen last met drempels Enzo, maar ik krijg net geen 2 vingers tussen band en koetswerk. De hoogte vanaf center wielnaaf is ongeveer 31cm. Wie in de buurt van Antwerpen zou dit kunnen controleren en eventueel iets corrigeren ?
Grtz
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
1999 MGF Anthracite
2003 MG TF Trophy Blue