





Bruno schreefColonEen trekhaak onder een MG is geen optie. Ik heb er ooit eentje gezien die het had en dat leek nergens op. De trekhaak moet immers onder de uitlaat door. Daarenboven mag je er amper gewicht aanhangen of op zetten.








luigi1515 schreefColonDat op die TF lijkt me toch wel in strijd met de wet? Of mag het allemaal zoveel uitsteken e.d.? Gaat nog lastig worden met tunnels (maximale doorrijhoogte)

JEPEDEWE schreefColon(had graag zelf die foto er tussen gezet maar weet niet hoe ik dat moet doen... iemand een woordeke uitleg, of waar kan ik daar info over vinden?,

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.