BUTTON_POST_REPLY 14 berichten Pagina 1 van 1
AUTOKEURING
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    AUTOKEURING

    door brusten » vr apr 04, 2014 5:04 pm

    vandaag naar de verplichte autokeuring geweest en kreeg na afloop een mooie RODE kaart voor een dimlicht die niet helemaal ok stond. voor de rest geen opmerkingen. verdomme toch wat is dit toch geldklopperij moet nu nogmaals terug :x
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: AUTOKEURING

    door gille » vr apr 04, 2014 9:29 pm

    tja brusten...
    dimlichten laat ik toch altijd eerst ff controleren kost 12a15€ en dan zijn we zeker.
    je vloekt toch ook soms op iemand die met zijn lampen wel vliegtuigen lijkt te zoeken of??
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: AUTOKEURING

    door brusten » vr apr 04, 2014 10:48 pm

    Ja gilbert moest het nu een jaar geleden zijn maar de f onderging een bijna metamorfose en alles wat je maar kan bedenken werd hersteld of geregeld alsook de lichten, en nu paar weken later is het volgens de keuring niet goed. Ik had het een paar jaar terug ook met een andere auto, gelukkig had ik toen de factuur van de garage bij waar het op vermeld stond dat de lichten geregeld werden. Ik kreeg dan als antwoord dat hun apparatuur bij de garage wazrschijnlijk opnieuw moest gecalibreerd worden. Je mag nu 2x raden wat het antwoord van de garage was.
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: AUTOKEURING

    door Rob » vr apr 04, 2014 11:28 pm

    Bij ons stelt de keurmeester ze gewoon even zelf opnieuw af. en dan te bedenken dat ik er ooit over nagedacht heb naar België te emigreren.
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: AUTOKEURING

    door brusten » vr apr 04, 2014 11:35 pm

    Hey Rob vroeg ik ook, kunnen we niet gewoon even bij regelen? En ik kreeg geen antwoord. De jongere gast die erbij was keek me even aan en trok zijn wenkbrauwen op of ie wilde zeggen sorry gast. :evil:
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: AUTOKEURING

    door gille » za apr 05, 2014 1:44 pm

    brusten schreefColonIk kreeg dan als antwoord dat hun apparatuur bij de garage wazrschijnlijk opnieuw moest gecalibreerd worden. Je mag nu 2x raden wat het antwoord van de garage was.

    weet ik wel danny,
    maar je weet toch ook dat de waarheid gewoonlijk ergens in het midden ligt he.
    de garage 'n beetje te hoog , de keuring 'n beetje te laag... resultaat 'n kaart
    mijn garage kreeg een van de lampen vorig jaar niet volledig afgesteld, op de keuring dan weer "geen probleem" en 'n kaart
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: AUTOKEURING

    door Tukker » za apr 05, 2014 4:25 pm

    Rob schreefColonBij ons stelt de keurmeester ze gewoon even zelf opnieuw af. en dan te bedenken dat ik er ooit over nagedacht heb naar België te emigreren


    Yep hier ook, kapotte lampjes worden ook gewoon vervangen. Verschil is waarschijnlijk dat het bij ons geen ambtenaren zijn. :D

    OT
    De afkorting BELG klopt dus toch. Ben Eerst Limburger Geweest. :wink:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: AUTOKEURING

    door Mr. Dj M. » za apr 05, 2014 5:29 pm

    Tukker schreefColonDe afkorting BELG klopt dus toch. Ben Eerst Limburger Geweest.

    Geniaal :lol:
    Afbeelding
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: AUTOKEURING

    door Rob » za apr 05, 2014 5:40 pm

    :lol: Dat maakt mij dus een BBBer (Ben bijna Belg)
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: AUTOKEURING

    door brusten » za apr 05, 2014 6:44 pm

    ik ga immigreren ik word nederlander :mrgreen:
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: AUTOKEURING

    door Tukker » za apr 05, 2014 6:54 pm

    brusten schreefColonik ga immigreren ik word nederlander :mrgreen:


    Gezien ons belastingstelsel is koplampen afstellen veruit goedkoper. :evil:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: AUTOKEURING

    door brusten » za apr 05, 2014 6:55 pm

    Tukker schreefColon
    brusten schreefColonik ga immigreren ik word nederlander :mrgreen:


    Gezien ons belastingstelsel is koplampen afstellen veruit goedkoper. :evil:

    hahahahaha Tukker was maar grapje hoor :devil-(
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    Re: AUTOKEURING

    door jantje » wo apr 09, 2014 10:28 am

    Ja de autokeuring, altijd een beetje een loterij niet?

    een paar jaar terug hetzelfde voorgehad, terug naar de garage an daar maakte men zich kwaad: 'ga maar met mijn complimenten terug'
    NIETS aan veranderd en het was toch goed ?!

    BTW de werknemers op de autokeuring in België zijn geen ambtenaren de 3 meest gekende instanties zijn privé bedrijven SBAT is de grootste met de meeste stations.

    Ik ben vorige week ook naar de autokeuring gegaan; een groene kaart, maar ik kende de keurder, en hij heeft een 'klein specialleke' gedaan voor mij (CO was te hoog) Maar zoiets is wel hoogst uitzonderlijk; maar: me happy !
    Brooklands F van 1998
    geoptimaliseerd met LLW-kit, lowering pins en K&N luchtfilter
    Daily: Jaguar XE
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: AUTOKEURING

    door gille » wo apr 09, 2014 4:04 pm

    Tukker schreefColon
    Rob schreefColonBij ons stelt de keurmeester ze gewoon even zelf opnieuw af. en dan te bedenken dat ik er ooit over nagedacht heb naar België te emigreren

    Yep hier ook, kapotte lampjes worden ook gewoon vervangen. Verschil is waarschijnlijk dat het bij ons geen ambtenaren zijn. :D


    dat zal er wel mee te maken hebben dat jullie vrije keuze hebben van keurmeester,
    en deze dus zo een beetje aan klantenbinding kan doen.
    wij moeten gewoon naar de keuring zonder meer, en de stations staan niet op elke straathoek zoals bijna bij jullie. :!:
    wat zou jij doen al je wagen wordt afgekeurd voor de lampen bv...volgend jaar ergens anders he. :evil:
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
BUTTON_POST_REPLY 14 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten