door Mr. Dj M. » vr apr 11, 2014 5:12 pm
Mike heeft inmiddels aangegeven dat de meegeleverde ringen samen met wat er al op de auto zat genoeg zou moeten zijn. Dubbele ringen zijn volgens hem geen probleem, omdat het koper is. Met het juiste momentum moet het kunnen.
De reactie van de garage is, ja inderdaad het kan maar we vinden en vonden het geen goed idee....
Goed, dan is ieder weer op de hoogte. Ik heb nog even tijd om te bedenken hoe dit probleem aangepakt gaat worden. Met de originele slangen gaat het remme ook prima en ben erg enthousiast over het nieuwe rem gedrag van de AP's. De greenstuf blokken nog even niet laten plaatsen, misschien is dit nog beter, maar de bijgeleverde blokken waren nog bij lange na niet versleten. Die gebruik ik dus voorlopig gewoon tot ze op zijn.