Ik ben deze morgen aan de ombouw begonnen, heb van elke verandering foto's gemaakt,
zetels eruit, stuur weg, dash weg enz...ik had gehoopt vandaag alles er volledig uit te hebben.
NU zit ik zover dat ik reeds met de heropbouw begonnen ben, pedalen staan links, remstang is geplaatst, koppelingsreservoir op zijn plaats ruitewisserstang en motor omgewisseld en nog wat prul...
als het zo doorgaat denk ik woensdag avond wel klaar te zijn.
ik dus binnen om de foto's op de pc te zetten en hier te delen...
op een of ander manier is m'n kaart gecrasht als ik h'm ergens insteek krijg ik altijd de melding dat de kaart niet leesbaar is en moet geformatteerd worden.
ik zal dus enkel een foto reportage kunnen maken van het opbouwen
