door Bruno » do maart 20, 2014 10:48 pm
Hangt ervan af wat je wil. Elk merk heeft er een aantal in het gamma.
Marly heeft een zeker aantal goede produkten in het gamma, vooral de producten om de regeneratie van een Euro 4,5 & 6 diesel roetfilter te helpen plaatsvinden zijn zeer goed. Van de additieven van Marly ben ik minder wild. De spoelingen daarentegen werken zeker wel, al zijn hun beste spoelingen ook diegene met hoge dosissen qua volume, op zich niet erg, maar wel duur.
Forté heeft ook zeer goede producten, maar ook die zijn aan de prijs.
Zoals je weet heb ik een beetje een gekleurde bril op, op het vlak van chemie voor de automobile sector, maar ik kan je echt zeker de Fuel guard van Kent aanbevelen, als het op additieven aankomt. Het is gewoon de meest veelzijdige op dit ogenblik op de markt en kan daarenboven zowel op diesels als benzinewagens worden gebruikt. Daarenboven heeft hij geen concurrentie als het op het opnemen van water en condens aankomt; Een meer en meer voorkomend probleem bij de moderne brandstoffen.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer