brusten schreefColonHey Sander, alles wat je opnoemde is er aan gedaan. Het bouncen zou dit iets met de hydragas kunnen zijn, lucht ofzo. En de uitlijning die jij me gaf heb ik gevraagd maar dat konden ze niet doen omdat er volgens hen waarden ontbreken. Ze hebben de uitlijning gedaan zoals die in de computer staat. Grt danny
Als ze hem niet rondom 0 graden 5 minuten toe-in kunnen zetten is het een garage geweest zonder verstand van zaken. Dat zijn de enige zaken die instelbaar zijn. Heb je een uitlijn rapport waar we wellicht nog iets uit kunnen halen ? Wellicht heeft iemand hier nog een rapportje liggen waarmee we kunnen vergelijken ?
We kunnen er dus vanuit gaan dat alles nieuw en in goede staat is. Het lijkt erop dat er iets niet goed vast zit. Controleer alvast achter eens, of de bout waarmee de onderste draagarm aan de hub vast zit, goed vast zit. Naar mijn ervaring durft die nog wel eens los te komen, zeker als je de bout niet vervangt of geen loctite gebruikt.
Rij ook eens met de zekering van de stuurbekrachtiging los getrokken.