









Bruno schreefColonKnappe verschijning, maar geef toe, met originele achterlichten lijkt het toch dikker en stoerder, niet?

ttdesign6 schreefColonEr is to 0,0 mis met de gewone lichten van een F/TF? Beter zet je er dan een 3e remlicht op, dan is de zichtbaarheid pas beter





Mr. Dj M. schreefColonBetere lichtopbrengst heeft niets te maken met ouderdom en in dit geval ook niet met "gebrek aan kennis" .....



Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.