





gille schreefColon10 minuten bruno???
Bij mij heeft het bijna 2hr. geduurd om de motorsteun los te maken,
en dit zelfs bij beide wagens, met verschillende monteurs.





amnon schreefColonIk houd altijd in het achterhoofd dat het motor compartiment waar de riem nou eenmaal zit, wel veel warmer wordt dan in een gemiddelde, voorgeplaatste motor. Warmte doet het rubber uitdrogen.
Dus afhankelijk van je aantal kilometers, zijn het wel tropen kilometers.
(...)





Mr. Dj M. schreefColonTijd dus voor led knipperlichten en achterlichten en de upgrade van het derde remlicht met een in hars gegoten strip.


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.