door brusten » za feb 01, 2014 5:22 pm
[url]

[/url]Hallo mannen vandaag begonnen met het plaatsen van Powerflex bushes op de f. eerst achter gedaan en dit is zonder veel problemen verlopen.een echte goede pres is hier wel van doen anders is er geen beginnen aan. de voorkant hebben we niet gedaan aangezien we nu gezien hebben dat het subframe geplooid is en ook op 2a3 plaatsen gelast(slecht) is. dus dit subframe moet vervangen worden alsook beide triangels en stabilisatorstang voor alle zekerheid. bodemplaat is ook in zeer slechte staat dus deze word ook vervangen.lagers van beide voorwielen hadden speling. word vervolgd

Laatst bijgewerkt door 1 op
brusten, in totaal 0 keer bewerkt.