mijn voorkeur.
Iemand met hierover enige ervaring? die me enkele tips kan geven??
de zoon van mijn garagist kan het voor een mooie prijs wel doen, en het werk wat ik daar zie staan is
in mijn ogen
goed afgewerkt.ps. aan van horen zeggen, en de neef van de buur van de bakker heb ik eigenlijk niets.





