Kijk een op de site van techspeed.
Waar moet je beginnen... Sja... Om te beginnen heeft de F geen goede wegligging op hogere sneheden. Hij is windgevoelig en heeft last van spoorvorming. Bochtenwerk daarintegen is (relatief) subliem vind ik.
Je hebt iig een verkeerde bandenmaat gemonteerd liggen. Hier zou ik in jouw geval beginnen. Dit kan zelfs gevaarlijk zijn omdat de maat achter iig (195) veel te smal is. Hier heb je minimaal 205 en ik denk zelfs 215 nodig (als je 16"velgen hebt)
Wil je op hoge snelheden stabiliteit is denk ik de beste investeering een Trophy of Krafthaus splitter.
Wil je minder windgevoeligheid ga je lager. Je kunt druk van de veerbollen aflaten (zelfs zelf met de hand, zonder dealer.) De gereduceerde druk gaat ten koste van de stugheid in de bochten en verandert de karakteristiek. Ik heb zo gereden maar zou dat niet meer doen.
Een goede stappenplan voor jou is denk ik:
- Ander bandenmaat (Locale bandenboer)
- Ringen in tussen de achterste draagarm (B&G)
- Lowerin Nuckels (B&G, MS)
- (Instelbare) dempers (Spax, Koni, Trophy)
- Polyurethane bushes (B&G, MS, ....)
Als je handig bent kun je een hoop zelf. Alleen de lowering nuckels heb je een pomp voor nodig.
(Ik ben hiervoor btw zelf een pomp aan het bouwen, morgen komen weer een hoop onderdelen binnen

)