


brusten schreefColonik moet de mijne niet meer poetsen is vandaag gebroken

MGek schreefColonGoed schudden elke keer en flink wat kracht uitoefenen.

brusten schreefColonHAHAHAHA ja Camiel ik liet hem naar beneden zakken en hoorde een krak heb nu inderdaad airco,![]()
er moet toch nieuwe kap op binnenkort maarja is toch beetje zonde
amnon schreefColonMGek schreefColonGoed schudden elke keer en flink wat kracht uitoefenen.
Doe dat in elk geval niet als het plastic ruitje niet op een platte, harde ondergrond ligt anders vervormd het. Dus niet terwijl ie in de auto op zijn plek zit.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.