






MGek schreefColonHebben jullie trouwens ook dat de zijkant van het deurpaneel tegen het deurrubber aan schuurt? Ik moet altijd een beetje kracht zetten om het portier goed dicht te doen, want anders blijft het portier op het rubber hangen.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.