Helaas bleek er net te weinig prik meer in de accu te zitten om hem te starten.
Nu ben ik in het bezit van zo'n startbatterij zoals jullie wel kennen met een luchtpompje etc.
Op diverse plaatsen te koop voor een euro of zestig.
Nu bedenk ik ineens: zou het een goed idee zijn om deze starthulp tijdens de wintermaanden permanent op de accupolen te zetten.
Zodat hij funtioneert als een soort druppellader.
Of gaat hiermee mijn accu kapot?
De accu is pas een jaar oud en de polen loshalen vind ik niet zo fijn, omdat dan de ecu misschien de weg kwijt raakt en bovendien doet mijn alarm dan niets.
Dat ik geen electra in mijn garagebox heb zullen jullie al wel begrepen hebben


