




Demor schreefColonEen borduur geraakt......eeehhhmmmm....?.... Leuk taaltje toch....


.............en dan hebben wij een spraakgebrek 
Rob schreefColonTjonge jonge, jullie zijn lekker bezig allemaal.
Laatst heb ik nog de borduur geraakt, vloog zo over het breiwerkje tegen een haaknaald. Ik had geluk dat het punniken weggehaald was want anders was ik zo de smyrna ingevlogen..............en dan hebben wij een spraakgebrek










Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.