








ttdesign6 schreefColonWellicht een goed idee om je sproeiers zelf ook meteen mee te nemen, de originele sproeiers vind ik 3x niks.
http://www.ebay.co.uk/itm/2-X-MIST-WASH ... 27cee7c00a
Ik heb deze op beide MG's en ben er dik tevreden over, de vloeistof wordt veel beter over het raam verdeeld.





Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.