100 euro te veel voor een remlicht

?....Welkom in de wereld van de auto-onderdelen...Je wil niet weten wat onderdelen van bv. een Mercedes, om maar wat te noemen, kosten (onlangs eenvoudig spiegelglas van 0,05 euro, zonder iets speciaals, meer dan 150 euro betaald). Je weet niet hoe blij je bent een MG te rijden. Lekker goedkoop in vergelijk met andere merken, en net daar zou ik bereid zijn meer te betalen, omdat het voor de hobby is.