Hoi effe geleden.. druk gehad :p
Mijn trophy ligt sinds dat ik hem heb al altijd vrij bizar van hoogte ... hij ligt namelijk 2cm te laag vooraan tegenover de norm maar achteraan zeker hoog genoeg (op 400psi uiteraard).
Na wat rond te neuzen denk ik tot de conclusie te zijn gekomen dat het membraam wat normaal de gas en de vloeistof in de hydrobol afscheid van elkaar gescheurd is waardoor de wagen lager ligt en ook de vering keihard is vooraan, hij reageert ook raar bij gas lossen/koppelen in de bocht tegenover mijn oude mgf.
Nu heb ik 2 oplossingen of ik zoek 2 2dehands trophy veerbollen, zeldzaam maar te vinden OF ik koop dit :
http://www.ebay.co.uk/itm/MGF-FULL-HYDR ... 0665615641Iemand al ooit gereden met dit of gehoord van iemand die het heeft?
De reden dat ik twijfel is dat ik ook schokdempers wil vervangen op de wagen hoe dan ook want toen ik de wagen kocht lag hij letterlijk op de grond, warschijnlijk de reden waarom de bollen stuk zijn en volgens mij ook niet goed voor de dempers (en ze hebben 80.000km dusja). Dus de prijs is eigenlijk niet ZO ver van elkaar af 2bollen + goede demper set OF suplex set waar ineens alles inzit en hoogte van regelbaar is.