Heb een aanrijding gehad met de F, er is een auto in mn zijkant gereden, helaas sta ik niet in mn recht en krijg ik niks vergoed.
Kenteken is in beslag genomen door de politie, maar de schade valt te overzien, geen total los deze keer.

Ik heb een linker voorscherm nodig en een linker deur, de plek er onder laat ik doen.
Tevens is dit ding ook af gebroken door de klap, ik weer niet hoe dit maar die moet ook vervangen worden.

Als iemand een adresje weet om goedkoop een deur en een zij scherm te kunnen regelen dan hoor ik dat graag, ik moet helaas zo werken (eigenlijk nu al) ik ga vanaaf internet af struinen, maar misschien weet iemand iets. Kleur maakt niet uit en krassen enz ook niet, hij word toch gespoten.
groeten




Het is/was een mooie MG