Het kan niet lang meer duren of de wintermaanden komen er aan (ja, ik weet dat het vandaag 23 graden was
Ik heb even rond gesnuffeld op het forum en het valt mij op dat er niet een "ultieme" How-To is voor het stallen van je MG (T)F voor de winter.
Ik wil M graag goed stallen in een overdekte (onverwarmde) garage en ben benieuwd naar de maatregelen die ik moet treffen om haar de komende lente weer "fully operational" wakker te kunnen schudden.
Wat ik tot nu toe heb gelezen:
Zet de accu aan een druppellader (can do),
Pomp de banden op de 3.5 bar (not my cup of tea),
Zet de ramen deels open
Plaats een "vochtvreter" in het interieur (come on!)
Zorg er voor dat de vloeistoffen vorstbestendig zijn (koelvloeistof, ruitenwissermeuk enz)
"Count your blessings"
Ik had zelf het idee om M op houten blokjes te zetten zodat de wielen vrij komen te hangen (zodoende geen 3½ bar). Praktische tips van ervaringsdeskundigen worden hier op prijs gesteld.
TIA
Greetz,
Jan






