Laat de auto nou net zo'n optie hebben, mooi denk je dan en je legt hem in z'n achteruit versnelling. Tenminste dat denk je dan, want regelmatig doet hij er drie pogingen over helemaal in de versnelling te komen.
Vaak blijft hij half steken en het is niet altijd goed waarneembaar of hij er nu half in zit of niet. Kortom niet best voor je bak lijkt me....
Hebben jullie enig idee hoe dit komt en wat de oplossing is?






