HI Gents,
OK, vrijdag begonnen aan de klus om diverse onderdelen in het interieur te vervangen. Klokje (Tx Ttdesign and others), roosters en Parrot moesten worden ingebouwd. Het weer was goed en de onderdelen binnen.
Ik maak er geen HowTo van maar het komt er op neer dat je de middenconsole moet verwijderen en het helpt enorm om het middelste (dubbele) ventilatierooster te verwijderen. Ook het dashboard kastje weghalen is nodig (4 schroefjes - easypeasy)
Maak bij het demonteren een foto van de aansluitingen van de diverse elektrische onderdelen van het dashboardkastje (lampje en slot). Het helpt als je boel weer in elkaar gaat knutselen

Het blauwe kastje van de Parrot heb ik bevestigd in de loze ruimte achter de optionele bijrijdersairbag. Geen airbag dus ruimte tussen het dashboard en het paneel. Dubbelzijdige über tape en klaar.
Plek van de blauwe kast (van buiten gezien) :

De microfoon is geplaatst
op de binnenspiegel. De beste plek volgens velen (hier en op andere fora). Ik heb het draadje met een klein schroevendraaiertje (voorzien van ducktape) achter de bekledingspanelen gepriegeld.
Het bedieningspaneel is zoveel mogelijk in "the line of sight" geplaatst om niet te veel afgeleid te worden tijdens het rijden. Hoewel de Parrot alleen bedoeld is om gesprekken aan te nemen

Plek van het bedieningspaneel:

Vanuit een andere camerapositie:

De enorme kabelbende die je sowieso hebt, kun je mooi geleiden als je het middelste ventilatierooster hebt verwijderd. De splitter van de Parrot freubel je aan de linkerzijde van de console, de kabels zet je met tie reps (schrijf je dat zo

) aan het chassis.
De carkit is met het kapje naar benden prima te verstaan tot een snelheid van zo'n 60 KM/u. Daarboven wordt het een drama

Zo, bijna een HowTo

Voor de volgende die een Parrot CK3100 karkit wil gaan plaatsen in een F
PS: High res foto's
hier te vinden

Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)
ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk
If it don't fit use a hammer!